توصیه جدی - کودکانتان را در طول سفر همواره در مقابل چشم خود نگه دارید
نوشته شده توسط : سالیان

مشهد شهر شلوغیست که بسیاری از خانواده هم با فرزندان خردسالشان به این شهر سفر میکنند. عوامل مختلف دست به دست هم می دهد تا  روزانه تعداد بسیار بالایی کودک در صحن‌های مختلف مشهد گم بشوند. با وجود اقدام دلسوزانه سایر زائران حرم مطهر و خادمین پرشمار صحن، تقریبا همه‌ی این اتفاقات ختم به خیر می‌شود. کودکان به مراکز مخصوص نگهداری کودکان گم‌شده منتقل می‌شوند و تا زمان مراجعه‌ی والدین، با وسایل تفریحی گوناگون سرگرم می‌شوند. اما با وجود تلاش‌های فراوانی که برای ایجاد ضریب امنیت بالا در صحن‌‌های حرم شده‌است، باز هم توصیه می‌کنیم که مسافران در هنگام مناجات، کودکان را و به خصوص کودکان خردسال که توانایی صحبت کردن ندارند را همیشه جلوی چشم نگه بدارند.

در بازارهای مشهد، قضیه کمی متفاوت‌تر می‌شود. در خیابان‌ها و بازارها، برخلاف حرم، ورودی و خروجی مشخص، کیوسک نگهبانی، پیجر و بلندگوهای سرتاسر صحن و سیستم مدیریت یکپارچه کودکان گم‌شده وجود ندارد. لذا اگر در بازارهای مشهد کودکان خود را گم کنید، با دردسر بیشتری مواجه خواهید شد.

نگهداری از کودکان، یکی از پراسترس‌ترین و لذت‌بخش‌ترین اقدامات والدین است. اما خیالتان از بابت امنیت کودک در طول سفر، آسوده باشد. به شما این تضمین را می‌دهیم که مسافران تور مشهد، به راحتی و فقط با کمی احتیاط و بی‌ملاحظه‌نبودن، لحظات خوش و ایمنی را در طول این سفر زیارتی سیاحتی خاطره‌انگیز تجربه خواهند کرد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: